Leírás és Paraméterek
DEFEKT? Ugyan már!! Itt egy szuperkönnyű, szuper minőségű tubeless tömítőanyag!
Fejlett szintetikus latexből és biológiailag lebomló tömítőrészecskékből álló mátrixból készült, akár 7 mm-es lyukakat is lezár. Ráadásul teljesen nem toxikus és allergiamentes, így az egyetlen gondod az lesz, hogy megdöntsd a KOM-ot.
A Muc-Off No Puncture Road & Gravel Tubeless tömítő egy kimondottan versenykörülményekre optimalizált brutál defektgátló folyadék országúti és Gravel kerékpárokhoz optimalizálva. Még a nagyobb lyukakat és repedéseket (7mm) is kitöltik köszönhetően a mikro molekuláknak és az azonnal megszilárduló latexnek. A No Puncture Hassele egy egyedülálló UV detektáló rendszert is tartalmaz ami kiemeli a rejtett lyukakat is.
A felhelyezés egyszerű, a Presta szelepen keresztül lehet betölteni, vagy közvetlenül az abroncsba helyezni, és fejlett polimer technológiánknak köszönhetően a tömítőanyag páncélruhaként tapad a gumiabroncs belső falához, és készen áll a harcra, amikor a defekt kitör.
Használható 1bar-9bar-ig és -20oC tól +50oC-ig. Tökéletesen illeszkedik a presta szelepekhez.
Akár 7 mm-es lyukakat is tömít – 110 psi nyomásig működik Természetes ásványi pelyhet és bambuszrost részecskéket tartalmaz Kemény a defektekre, nem a környezetre Nem toxikus és allergiamentes formula Fejlett szintetikus latex, vízbázisú tömítőanyag 7 mm-ig tömíti a lyukakat Nulla ammónia – Nem mérgező Zero Natural Latex A biológiailag lebomló ásványi pelyhek és a bambuszszálas tömítőanyag részecskék gyorsan betömik a nagyobb lyukakat! A fejlett polimereket tartalmazó, szabadon folyó formula segít a tömítőanyagnak bevonni az abroncs belső falait. Felhordható egy Presta szelepen keresztül vagy közvetlenül a gumiabroncsba. 6 hónapig tart. (Javasoljuk a gumiabroncs térfogatának rendszeres ellenőrzését, és szükség esetén utántöltését (különösen meleg, száraz +35°C-os éghajlaton) vagy 1000 kilóméterenként. Nem fagy le -15°C-ig CO2-vel használható** 110psi-ig működikHASZNÁLAT
Használat előtt erőteljesen rázza fel a tasakot, majd fordítsa meg a tasakot, hogy ellenőrizze, hogy a részecskék összekeveredtek-e. Ha lehetséges, helyezze el a kerékpárt munkaállványba. Távolítsa el a Presta szelep magját (ha nem eltávolítható szelepmagokkal rendelkezik, egyszerűen öntse közvetlenül a gumiabroncsba, és szerelje fel). Győződjön meg róla, hogy a tasakot alaposan felrázta közvetlenül a megtöltés előtt. A szelep 12 órás állásában, és a kerékpár nem hajtási oldalát használva tolja a tasakot a szelepre, és forgassa el a szelepet 6 órás helyzetbe. Nyomja össze a kívánt mennyiséget, és hajtsa össze a tasakot a kívánt töltési vonalig, helyezze vissza a szelepmagot, és fújja fel a gumiabroncsot a gyártó ajánlásainak megfelelően. Forgasd meg ismételten a kereket, rázd meg egyik oldalról a másikra, és készen állsz a rock ‘n’ rollra! Rendszeresen ellenőrizze az egyes gumiabroncsok mennyiségét, és egyszerűen töltse fel, ha szükséges.Mielőtt hozzáadná a tömítőanyagunkat az abroncsához, győződjön meg arról, hogy minden más tömítőanyagot alaposan eltávolított.
Ha tömítőanyag kerül a vázra, az alkatrészeket vagy a ruházatot a lehető leggyorsabban távolítsa el tiszta vízzel és ruhával. Ügyeljen arra, hogy ne hagyja megszáradni a tömítőanyagot, hogy megfelelően ki tudja mosni a készletet otthon!
MENNYI TÖMÍTŐSZERRE VAN SZÜKSÉGEM?
Minimális mennyiség guminként:
(akár 20 ml-t adjon hozzá a fokozott védelem érdekében)
Országúti gumik:
23c, 25c = 40-50 ml 28c = 50-60 mlGravel gumiabroncsok
30c-45c = 70-80ml